Bestellen en bezorgen
Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door de gewenste producten toe te voegen aan de winkelwagen. Gebruik hiervoor de knoppen Bestel of In winkelmandje. Volg vervolgens de stappen van het bestelproces.
Ja, je kunt jouw bestelling wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om uw verzoek te bespreken.
De verzendkosten variëren afhankelijk van het afleveradres en de grootte van de bestelling. De exacte kosten worden weergegeven tijdens het afrekenen.
Verzendkosten Nederland:
€ 3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen.
€ 6,75 voor bestellingen die niet door de brievenbus passen.
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,00.
Verzendkosten Belgie:
€ 8,24 voor alle bestellingen.
Gratis voor bestellingen vanaf € 65,00.
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden gedaan, verzenden wij dezelfde dag met PostNL.
Niet altijd lukt het ons om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van de bestelling iets langer duren. Indien wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Ja, zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
Als u niet thuis bent, laat de bezorger meestal een bericht achter met instructies voor een tweede bezorgpoging of om uw pakket op te halen bij een afhaalpunt.
Als je een beschadigd product ontvangt, neem dan binnen 48 uur contact op met onze klantenservice. Wij zullen je instructies geven voor het retourneren van het product en zorgen voor een vervanging of terugbetaling.
Ja, je kunt tijdens het afrekenen een ander verzendadres opgeven.
Als je het verkeerde product hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen het juiste product zo snel mogelijk naar je verzenden en instructies geven voor het retourneren van het verkeerde product.
Als de bestelling nog niet is verzonden, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice om het verzendadres te wijzigen.
Ja, je kunt jouw bestelling gratis ophalen bij een PostNL Business Point aan de Argonweg 12 in Almere. Selecteer tijdens het bestelproces de verzendoptie Gratis afhalen. Dit PostNL Business Point is geopend op:
maandag t/m vrijdag van 09:00 – 18:30 uur
zaterdag 09:00 – 15:00 uur
zondag gesloten
Wij bezorgen naar adressen binnen Nederland en België. Een bestelling plaatsen kan wereldwijd.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.